Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2007 22:00 - _
Автор: dussy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1576 Коментари: 1 Гласове:
0



image Е това като го прочетох и ми стана супер гадно 
"За любов от рано зажадувах, сърцето ми за ласки закопня, щастлива бях и ми се струваше, че ще бъда все така. Но малка бях и не познах живота неумолимо жесток, пред близки силно защитавах аз своята обич, нашата любов. Те казваха: "Пази сърцето си момиче, не бързай толкоз в любовта, през зимата увехне ли кокиче, не ще се съживи през пролетта." На думите им не повярвах, навред бе с мен любимото лице, от погледът ти се опивах и подарих ти моето сърце. Ти казваше: "Щастлив съм мила, обичам те дете." Аз слушах думите ти дъх стаила и милвах твоето лице. Щастлива бях когато можех с теб да бъда всеки ден. Не ти се сърдех, не те опреквах, не си виновен за това, дори се мъчех да открия в себе си вина. Да, вярвах ти безкрайно, дори когато Ви видях с нея за ръка. Но ето всичко свърши, тъи както летен дъжд, далеч избяга изведнъж. Ти пак казваше: "Не си отивай, ще срещнеш ти отново любовта." Но знай: "Изгасне ли жарта - остава само пепелта!!!"




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sigrina - [S]
19.05.2007 14:48
Да, гадно е когато стане така, но поне ни е за урок :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dussy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 286527
Постинги: 180
Коментари: 227
Гласове: 843
Архив