Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2007 18:47 - Fly
Автор: dussy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2418 Коментари: 4 Гласове:
0



image

                Разпери крилете си 

                          и полети

                          към мен ,

                          Не чакай ,

              Сега е твоето време 

       да се извисиш над болката си ,

                     Отвъд страха си ,

                 далеч от реалността.

      Нищо не може да те върне назад 

                  Пусни миналото ,

      Остави след себе си болката ,

                 Отскубни се и 

                                        ПОЛЕТИ !!!


image

                                imageimage

image




Тагове:   fly,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dqvol4e - :))))
14.05.2007 18:57
Лит лит литтт :)) Аз ще полетя към едни бонбони да папкам! :))

А дано човекът, който трябва да полети, литне скоро. Иначе, кажи ми на мен.. Ще врътнем един номер и ще му пратя самолет (не, че имам връзки, ама... айде сега :) По-хубаво да звучи :Р:Р:Р ).

Поздравления за хубавия стих :))

Усмивчициии :):)
цитирай
2. dussy - И на теб усмивки =)
14.05.2007 20:08
И на теб усмивки =)
цитирай
3. анонимен - Дяволчето те лъже - тя не ползва с...
14.05.2007 20:18
Дяволчето те лъже - тя не ползва самолет, защото си има прилепови криле:-))))
цитирай
4. dussy - хи-хи-хи ;)
14.05.2007 20:19
хи-хи-хи ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dussy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 286577
Постинги: 180
Коментари: 227
Гласове: 843
Архив