Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2007 21:10 - На А.П.Керн
Автор: dussy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4229 Коментари: 2 Гласове:
0



Аз помня чуден миг : при мен
яви се моята мечта ,
като божествено видение ,
като самата красота .

В тъги и мъки безнадеждни ,
в тревоги шумни суети
звучеше ми гласа ти нежно ,
сънувах милите черти .

Бе време. Поривът  метежен
развя предишните мечти .
Забравих аз гласа ти нежен ,
сънувах милите черти .

Далеко , в мрачно заточение ,
безшумно влачех дял суров
без божество , без вдъхновение ,
без смях , без сълзи , без любов .

Душата трепна възродена :
яви се моята мечта ,
като божествено видение ,
като самата красота.

И бий сърцето в упоение ,
и среща то на своя зов
и божество , и вдъхновение ,
и смях , и сълзи , и любов.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ....като божествено видение, като самата красота!"
03.05.2007 21:38
"И бий сърцето в упоение ,
и среща то на своя зов
и божество , и вдъхновение ,
и смях , и сълзи , и любов."

Олееее много красиво, много!
Благодаря за удоволствието!
цитирай
2. dussy - Наистина е много красиво...
03.05.2007 21:42
Тези последни две стихотврения ,които постнах много ме разчувстваха и реших да ги сложа тук. Те са ми от учебника по литератута и за първи път харесвам нещо от него.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dussy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 286529
Постинги: 180
Коментари: 227
Гласове: 843
Архив